[uppsalapendeln] Re: Fredagen den 13:e...

  • From: "Eva Britt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 12:03:12 +0100

OK!
Men såna som jag då, som bara har lyckats med två stycken?
Kan vi inte ha en bottenlista också:-))

Men nio reklamationer sedan den 14 januari! Nån av er borde ringa in en
insändare till UNT om det. Nio förseningar som berättigar till resegaranti på
fyra veckor! Och hur många förseningar har ni drabbats av som inte är över 20
minuter? Eller har ni slutat räkna...?

/Eva Britt