[uppsalapendeln] Re: Flygbladsutdelning

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Jan 2003 09:25:15 +0100

Jag är alltid på stationen cirka kvart i åtta de dagar jag ska åka med
8.10 tåget (80 - 90% av mina arbetsdagar). ställer gärna upp och delar
flygblad nästa vecka några morgnar.

Den dagen jag fick flygbladet( tisdag 21/1) for jag hem med 13.10 tåget,
när jag kom till centralen blev jag nästan deprimerad. Det tåg som skulle
inkommit 11.20 beräknades inkomma 13.00, d v s tåget som avgick 10.40 rån
Uppsala.

Idag for jag som vanligt med 8.10 från uppsala- vi hade bara precis hunnit
ut från stationen när det blev lokfel! tack och lov tog det bara två - tre
minuter att åtgärda. Men i alla fall... de gamla maskinerna suckar på
sista versen! har så gjort i ånga år!

Eva Britt