[uppsalapendeln] Re: Flygblad i morse

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Jan 2003 09:15:40 +0100

vi kanske kan köra en liten "drive" från hela nätverket? Fler som ställer upp? Det räcker ju ofta med att gå runt några minuter innan ens eget tåg avgår?

/F

Eva Paalzow Star Sollentuna wrote:

Hej Fredrik,
säg till om du tycker vi ska stå en stund nästa vecka, jag kan ställa upp i stort sett hela nästa veckas morgnar. Jag fortsätter hur som helst att ta fler kopior på flygbladet och delar ut i em/kväll i Märsta och på tåget om jag har fler ex kvar då (förhoppningsvis ligger det något i det jag en gång lärde mig på en latinlektion "det är inte tyngden i droppen som urholkar stenen det är dess ständigt fallande"!)
mvh Eva Paalzow

Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 01/23/03 08:46am >>>

ja, varför inte? jag är inte helt säker på att de vet om nätverkets existens heller, så jag kontaktade dem nyss. Riksdagsledamöterna vet, men de andra...?

/F

Eva Paalzow Star Sollentuna wrote:

ska vi göra gemensam sak med moderaterna och stå en stund nästa vecka på morgonen och dela ut
infon om nätverket? Man kan ju komma fem minuter tidigare än vanligt till sitt morgontåg?
mvh Eva Paalzow

Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 01/23/03 08:24am >>>

detta delades ut i morse vid Uppsala Central av Moderaterna i Uppsala Län:

*

Tågresenär!

- Reser Du med Uppsalapendeln?
- Har Du synpunkter på den service SJ erbjuder?
-Besvara då den enkät moderaterna delar ut nästa vecka!

Vi behöver Din hjälp för att kunna ställa krav på företaget vad gäller trafikinformation,
förseningar, biljettpriser, platsbrist och serviceanda.

*

uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************