[uppsalapendeln] Re: Flygblad i morse

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jan 2003 09:07:05 +0100

Hej Fredrik,
säg till om du tycker vi ska stå en stund nästa vecka, jag kan ställa upp i
stort sett hela nästa veckas morgnar.
Jag fortsätter hur som helst att ta fler kopior på flygbladet och delar ut i
em/kväll i Märsta och på tåget om jag har fler ex kvar då (förhoppningsvis
ligger det något i det jag en gång lärde mig på en latinlektion "det är inte
tyngden i droppen som urholkar stenen det är dess ständigt fallande"!)
mvh Eva Paalzow

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 01/23/03 08:46am >>>
ja, varför inte? jag är inte helt säker på att de vet om nätverkets
existens heller, så jag kontaktade dem nyss. Riksdagsledamöterna vet,
men de andra...?

/F