[uppsalapendeln] Re: óFiso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_Re:_Varför_protesterar_?=?iso-8859-1?Q?aldrig_uppsala_kommun??Date: Tue, 17 Feb 2004 16:10:51 +0100

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Feb 2004 16:18:04 +0100

ja, oväntat tyst faktiskt. Kommunalrådet Hedberg (m) var ute och sa nåt i samband med ABC-inslag för nåt år sen, Hartwig (S) röt i ungefär samtidigt, sen tror jag att
det har varit väldigt tyst. Jag har skickat till olika kommunalpolitiker flera gånger, men aldrig fått nåt svar eller nån reaktion.

/F

=?iso-8859-1?Q?Öhman_Gustav?= wrote:

Nä, inte den här gången.
Men knäpptyst har det varit varje gång sj dabbat sig.
/Gustav

-----Ursprungligt meddelande----- Från: Fredrick Beste [mailto:Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx] Skickat: ti 2004-02-17 16:08 Till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx Kopia: Ämne: [uppsalapendeln] Re: Varför protesterar aldrig uppsala kommun?

skillnaden är väl bara att denna gång är inte Uppsalaresenärerna
förfördelade...?

/F

=?iso-8859-1?Q?Öhman_Gustav?= wrote:

>"Kommunerna kring Mälarbanan protesterar mot SJ:s nya preliminära tågtidtabell."

>"De samverkande kommunerna kring Mälarbanan är Enköping, Västerås, Håbo, Upplands-Bro, Järfälla, Sundbyberg, Stockholm och regionförbundet C-framåt."
>
>http://www2.unt.se/avd/1,2883,MC=1-AV_ID=302504,00.html
>

>När hörde vi någonsin uppsala kommun engagera sig i pendeleländet?
>
>Fast det är klart. Pendlarna bidrar ju bara med två tre musikens hus om året i kommunalskatt. Klart att det inte är en prioriterad fråga...

> [...]

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption, interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any consequences thereof.