[uppsalapendeln] Re: óFiso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_Beröm!?Date: Mon, 22 Nov 2004 14:03:38 +0100

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Nov 2004 14:15:44 +0100

Det ska jag gärna framföra! Även om vinterkaoset medfört att tågen går liiite sämre nu än för några veckor sedan.

Å andra sidan har jag hört folk som sagt "om det var så här lätt att få tågen att gå i tid, varför gjorde inte SJ nåt för 20-30 år sedan? Då hade vi sluppit timmar/veckor/år av förseningstider för hela samhället!"

/F

=?iso-8859-1?Q?Öhman_Gustav?= wrote:

Instämmer!
När de näst intill dagliga irriterande småförseningarna försvinner, är det lättare att hantera
de gånger det går på tok ordentligt.
Då är det bara två stora problem kvar:
Trängseln på 17:10 tåget fr stockholm (Sätt tillbaka 17:30 tack) och bristen på sena
avgångar.

Fast nu till årsskiftet ger jag iallafall upp och flyttar till stockholm efter nio
års pendlande. Lycka till ni andra!
/Gustav