[uppsalapendeln] Re: Få tillbaka hela eller en del av kostnaden för din biljett

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Dec 2003 13:58:40 +0100

det bekräftar hursomhelst bilden av SJ som ett företag som inte sätter kunden i första rummet. "Priset fel? Trist, men vi gör inget åt det. Folk får betala för mycket tills vi ids korrigera det", liksom...

/F

Dmitrij Sharapov wrote:

Några av de ville absolut inte vara med i TV, andra bekräftade att priset är fel, men de kunde
inte göra något åt det.
Irja är i Stockholm i dag, så ABC hoppas att få fösta rörliga bilder med henne.
/D

----- Original Message ----- From: "Fredrick Beste" <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>