[uppsalapendeln] Få tillbaka hela eller en del av kostnaden för din biljett

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Dec 2003 10:50:14 +0100

Jag har fått 50:- från SJ för att jag hänvisade till "DÅLIG ORDNING OCH
HYGIEN" på 17:40 tåget från Stockholm den 1 december!
Den var ju fullpackad och det  inte gick att använda toan.  "JAG BLEV LIDANDE
AV DET".

Utnyttja kryphåll i den nuvarande resevillkor :
1) Onödig resa
2) Dålig ordning & hygien !

/
Dmitrij