[uppsalapendeln] Re: Få förseningar? ...och flygbald

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 04 Feb 2003 09:54:18 +0100

Problemen anmäls nog mindre, för själv upplever jag det som om vi är i en
nedåtsvacka just nu.
Jag har nästan en försening om dagen (nästan varje dag). Är inte 8.10
tåget försenat IN till uppsala så är det sent till Sthlm 8elelr inställt!)
och sen när jag far hem  mitt på dagen är nästan alltid 13.40 försenat
från ? Linköping, tror jag det kommer - men det är inte alltid som jag
sätter mig vid datorn när jag kommer hem. och nästa dag har man glömt bort
det för de nya förseningarna!
Ibland när jag har tittat så har dock någon annan varit där och anmält
det...

Apropå flygbladen - det har gått troll i dem för min del. dels att jag
glömde dem på tåget och blev av med dem. I en namnad mapp (mitt namn stod
på d en) dels att jag därefter blev sjuk ett par dagar. men nu ska jag
försöka skärpa mig - inte glömma papperen och inte bli sjuk. I morgon SKA
jag dela före 8.1o tåget. Lovar!

/Eva Britt

uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx skriver:

Eva Britt Karlsson