[uppsalapendeln] Re: Enkäten i morse. ..

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 10:23:02 +0100

De stod även i Uppsala när jag kom dit, d v s 7.45....

Apropå enkäter och flygblad - jag skulle dela igår, men har p g a annat
som hänt  haft alldeles för mycket att göra (angående Gudrun Schyman  - ni
som inte vet -jag arbetar på v:s partikansli) . Tryckte upp ett par hundra
ex att dela idag på morgonen. Igår när jag for hem så GLÖMDE jag dem på
tåget (i en mapp). Ingen har lämnat in min mapp vare sig här eller i
Uppsala, så nu får jag kopiera nya och ska ställa mig imorgon 7.45 till ca
8.05....

/Eva Britt