[uppsalapendeln] Re: Enkäten i morse. ..

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 10:09:09 +0100

Då får man väl ta svängen om framsidan då imorgon bitti - men vi är rätt många
som också stiger på tågen från "baksidan"
mvh Eva Paalzow

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 01/29/03 09:52am >>>
de stod utanför Uppsala C i morse,  på framsidan strax efter kl 7.

Däremot såg jag ingen på stockholm C som tog emot dem. men man kanske
kan maila in sina åsikter, bara sätta kryss i mail-texten nedan...?

Jag har talat med dem, de skulle försöka köra enkäten onsdag-torsdag
denan vecka. Sen ville de gärna prata med nätverket om resultatet, när
det är sammanställt. jag sa att vi ställer naturligtvis upp.

/F