[uppsalapendeln] Re: Enkäten i morse. ..

  • From: Irma Ridbäck <irma.018129984@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 21:29:32 +0100

Birgitta Dahl åkte med talmansbilen av säkerhetsskäl, men hon skulle annars
gärna åkt tåg; enligt uppgift från henne i höstas. Tomas Östros åker 1:a
klass, ibland tidigt ibland sent. Hur Lena Sommestad tar sig ner -- trol.
1:a klass.
De tre omnämnda kan knappast ge sig in i debatten, vilket däremot t ex
riksdagsledamöterna och lokala politiker eller politisdka föreningar i
Uppsala borde göra. Provåka, t.ex., eller några föreningar kunde anordna en
s k hearing med ansvariga, där åsikterna ventileras offentligt, och där
nätverkets erfarenheter och åsikter förs fram.

Irma Ridbäck