[uppsalapendeln] Re: En annan sak som jag skulle vilja veta...

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 22 Nov 2002 12:45:48 +0100

OK!
Jag forstar (skriver utan prickar eftersom det strular igen!)

Om man ser till att de som vantar i Marsta och Knivsta inte blir drabbade
av ett installt tag da kan det vara idé att stalla in for att minska
storningarna for andra tag.

Det som ar viktigast for oss resenarer ar ju trots allt att vi kommer fram
i tid. Inte med vilket tag eller om det ens sker med tag. SJ maste pa det
ena eller andra sattet se till att kunderna far det de (vi) betalar for.
Och jag menar att det jag betalar for ar att komma i tid med SJ - inte
bara att bli transporterad nar et behagar dem. jag betalar - alltsa <ar
det jag som ska a det jag betalar for. Vill jag vara i Sthlm kl 08.50så
ska det galla utom i undantagsfall. Men just nu hor det till undantagen
att man  kommer till arbetet  och hem just de tider som man planerar. I
min almanacka har jag den 22 november noterat:
INGA TAGFORSENINGAR FOR MIG IDAG!!!!!!

I rimlighetens namn borde det vara tvartom: nar det ar forseningar borde
man skriva upp det som nagot ovanligt!

Eva Britt