[uppsalapendeln] Det är ohållbart . . .

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 10:20:44 +0100

det är ohållbart med tågtrafiken för oss som pendlar Uppsala - Märsta - Uppsala!
Jag har behov av att flexa en hel del och har ingen möjlighet längre att arbeta
kvällstid. Eller ta tåget en helg (speciellt söndag) från Stockholm kvällstid
utan att lösa SJ s biljett (jag har ju redan SL s).  Mitt enda alternativ är
att komma hem arbetsdagar/vardagar 23.20 till Uppsala.
Tågen 16.30, 17.30 från Märsta är mer än fullproppade!
Jag vet att ovan sagda inte är någon nyhet för nätverksläsarna men jag måste få
skriva åter igen!
mvh Eva Paalzow