[uppsalapendeln] Re: Dax att deklarera

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Apr 2004 08:53:29 +0000

En undran bara.

Spara ni inte på månadskorten tills det är dags att deklarera eller är det bara jag som är dum och gör det?
Alla kort, biljetter och kvitton, läggs i ett kuvert tills det är dags att använda dem nu i april.

/ Bengt

From: Leif Lagerstedt <lagerstedt@xxxxxxxxxx>
To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [uppsalapendeln] Re: Dax att deklarera
Date: Mon, 26 Apr 2004 22:42:20 +0200

Den dök upp idag på UNT:s hemsida men bara en kortkort version, inte kombinationsbiljetterna. Där hade man dessutom lyckats lägga in busspriserna inom Uppsala under rubriken SJ. Slarvigt! Inga SL-priser överhuvudtaget.

Leif Lagerstedt

At 21:33 25/04/2004, you wrote:
Hej,

Vet någon hur mycket månadskort inkl SL har kostat under 2003 (och ev datum för
ändring)?
UNT brukade ha en så bra lista, men i år har jag inte sett den.

Pamela Davidsson

Chatt: Träffa nya nätkompisar på Habbo Hotel http://habbohotel.msn.se/habbo/sv/channelizer