[uppsalapendeln] Re: Dagens möte med SJ

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 25 Jan 2004 22:25:10 +0100

Jag tog ett tåg mot Borlänge(?) istället. det var ett vanligt tåg, men
utannonserades med "Observera att detta tåg går som X2000 och att
platsbiljett är obligatorisk samt att tåget inte tar pendlare till Uppsala."
En passgerare som gick och pratade med ombordansvarig/lokförare/konduktör sa
dock att det denne sa att det var ok att vi följde med.

/Jöns