[uppsalapendeln] Re: Automatstopp

  • From: Lars Åhrlin <lars.ahrlin@xxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Jan 2003 11:40:17 +0100

Jag har också problem med att gå ur ... Jag gör som det står längst ner
i mailet, får tillbaks ett mail som jag ska bekräfta, jag gör det men
får tillbaka ett felmeddelande.
Jag har testat olika varianter, men inget tycks hjälpa ... Jag har även
tittat på hemsidan http://www.freelists.com men där hittar jag
ingenting.
Någon som har ngt tips?

// Lars