[uppsalapendeln] Re: Att föregå med gott exempel

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 04 Feb 2004 15:39:41 +0100

japp, jag åkte med det tåget också, och blev mäkta förvånad. Just 07.00 har ju varit ett sorgebarn under närmare ett halvår.

Annars har jag ju en inofficiell "topplista", där ett direkttåg-07.15-tåg för nåt år sen faktiskt klockades in på Sthlm C på 29 minuter!

/F

Pamela Davidsson wrote:

Hej !

7-tåget i morse från Uppsala (tåg nr 2283 den 2004-02-04) inväntade ett annat tåg och avgick 7.01. Det ankom sedan Stockholm C kl 7.32, 3 minuter FÖRE utsatt tid. Själva resan tog 31 minuter.

Fredrik, tag med detta som ett gott exempel till nästa möte med Irma. Det går att åka väldigt snabbt och smidigt mitt i rusrningstrafiken ! Precis så vill vi att alla tåg ska gå.
Ta gärna reda på varför det gick så bra, och gör sedan bara likadant med alla andra avgångar alla andra dagar !!

/Pamela

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption, interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any consequences thereof.