[uppsalapendeln] Re: Angående utrop

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 Dec 2002 12:56:41 +0100

Jag åkte oxå 9.10 tåget idag 5 december och hörde utropet på tåget om att från
och med imorgon 6 december kommer tiderna för lågpris att ändras till att vara
kl 9.30-15.00 måndag till fredag.

Jag tycker inte alls det är beundransvärt att på detta sätt med en dags varsel
meddela en prishöjning !

m v h,
 Pamela Davidsson

(Fast själv brukar jag åka hem ned 14.55-tåget så jag jag tjänar nog litegranna
på dessa nya tider)