[uppsalapendeln] Ang: samma mail 10000 gånger

  • From: sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 May 2003 10:01:00 +0100

Det lär väl bli problem när vi alla går på semester och har mail-svar om
att vi har sem, återkommer..., Innebär det då att varje gång det utgår ett
mail från pendlarnätverkets mail-adr så får vi om och om igen samma svar
från vederbörande. I så fall drar man sig för att lägga in något
mail-svar.....
Sonja

Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>@freelists.org den 2003-05-11
11:43:47

Sänd svar till uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx

Sänt av:    uppsalapendeln-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Till:  <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
Kopia:
Ärende:     [uppsalapendeln] samma mail 10000 gånger

Hej alla!
Av en ren slump har jag på datorn och upptäckte också jag att ett mail
studsat ut till alla en gång i minuten en längre tid... Vad det beror på
vet
jag inte, men jag har i alla fall stängt av hennes adress nu så
förhoppningsvis ska inga mer mail komma...

/Jöns