[uppsalapendeln] Re: Ang: i morse...

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Apr 2003 14:24:18 +0200

Hej !

Jag åkte 6.45 i morse. Det tåget stannade vid Märsta station. En växel vid spår
7 hade hängt sig, sa de. Tåget backade och bytte till ett annat spår. En SL-
pendel släpptes före och det var allmänt mutter från lokförare och tågpersonal.
Kl 8.04 kom vi till Stockholm, 40 minuter försenade.

Jag fick intrycket av att SL-pendeltågen oxå var drabbade (ersättningsbussar
fanns på stationen) så det verkar ju ovanligt dumt att bussa Märstapendlarna
till just Märsta. Rosersberg hade väl varit en bättre destination.

/Pamela

Citerar sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxxx: