[uppsalapendeln] Re: Ang: anteckningar från möte med Christina Gordon 2003-02-25

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Feb 2003 10:48:51 +0100

Frederik,
jag tycker Kerstins första kommentar om samliv med svealandsbanan är ett
typexempel på vad du kan ta upp med kdsaren ikväll.

Det är ju noll och ingen koordination mellan SJ, Banverket och trainmaint. Ett
steg på vägen borde väl vara att påtala problem och försöka påverka 'från
ovan'.

Vi vill ju verka för en rimlig arbetspendling. På sikt kanske en mälarbana är
OK, men då ska den ju vara i skick för det oxå !

/Pam

Citerar Kerstin.Ramden@xxxxxx: