[uppsalapendeln] Ang: Vinter

  • From: ap@xxxxxxxxxxxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 23 Nov 2004 09:34:25 +0100

Den "evinnerligt tacksamme" här!
Jorå, min önskelista på förbättringar är också lång. En punkt kan jag dock
bocka av och det är att SJ ska hålla tiderna bättre, vilket dom faktiskt
har lyckats med. Utom i går och i dag ... plus lite småförseningar här och
var. Det är inte perfekt, men det är i alla fall mycket bättre.
Sen vore det ju inte dumt med billigare pendelkort, fler och senare
avgångar på kvällarna samt lampor, säten och toaletter som fungerar... och
en restidsgarantiblankett på SJ:s hemsida som går att hitta kanske? Nån
som vet under vilken undangömd länk den ligger???

/Agneta