[uppsalapendeln] Ang: " Uppsalapendelnförlorar 20 avgångar i veckan"

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Dec 2002 16:32:57 +0100

Jo, vi var väl måna som fick morgonkaffet i vrångstrupen i dag när vi läste
UNT. Jag utgår ifrån att även denna senaste nyhet följer med oss till
trafikutskottet. Och samtidigt undrar jag hur det kan komma sig att man
plötsligt byter tidtabell. På den tabell jag bär i min axelväska står det
att den gäller till juni 2003, om jag inte minns alldeles galet.
Hälsningar
Kerstin