[uppsalapendeln] Re: Ang: SV : Re klam mation av 7.17 tåget idag

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Feb 2003 09:21:05 +0100

håller med, Thomas har unika kunskaper i ämnet, mycket intressanta! Vad pysslar du med, Thomas - är det så att du är lokförare eller har varit? Jag är nyfiken!

/F

Fredrik Oskarsson wrote:

Precis,
jag tycker att vi ska vara tacksamma över att Thomas Tydal finns med i denna debatt, och som många gånger kan belysa problemen ur en annan vinkel. Alltid bra med en nyanserad bild över de olika problem som finns.

Det blir lätt annars en hätsk Vi mot Dom-stämning i debatten som ingen vinner något på.

/F-O

From: Andersson Mats SM <mats.andersson@xxxxxxx>
To: "'uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx'" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [uppsalapendeln] Re: Ang: SV : Re klammation av 7.17 tåget idag
Date: Mon, 10 Feb 2003 08:57:28 +0100

Varför svarar man så ohövligt på en vänlig förfrågan - som inte ens en är
riktad till en själv?

_________________________________________________________________ Chatta: Ladda ner MSN Messenger http://messenger.msn.se