[uppsalapendeln] Ang: SV: Re: SV: Re: SV: Re: SäkerhetpåX2000-tå gen

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Feb 2003 16:37:36 +0100

Heja Gustav, det är inte bara du som misslyckas med diplomatin ibland!
Kerstin

                    Öhman Gustav

                    <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>          Till:
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
                    Sänt av:                         Kopia:

                    uppsalapendeln-bounce@fre        Ärende:
[uppsalapendeln] SV: Re: SV: Re:
                    elists.org                       SV: Re: SäkerhetpåX2000-tå
gen

                    2003-02-26 16:34

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Hehe.
En morgon när "allt" var försenat klev jag resolut på ett X2000 och när
tågmästaren frågade om vilken biljett jag hade svarade jag "Jag har ett
tim-kort. Har du problem med det kan du vända dig till SJ:s kundtjänst"

(Jag har varit på mer diplomatiskt humör...)
/Gustav