[uppsalapendeln] Ang: SV: Re: [Fwd: Till Riksdagens trafikutskott - Om SJ/Uppsalapendeln.]

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Dec 2002 09:17:05 +0100

Så klart vi kan. Vi gör det tycker jag.

                    Kristina Grönholm

                    <kristina.gronholm@telia.        Till:
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
                    com>                             Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] SV: Re: [Fwd:
                    uppsalapendeln-bounce@fre        Till Riksdagens
trafikutskott - Om
                    elists.org                       SJ/Uppsalapendeln.]

                    2002-12-16 23:09

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Kan inte nätverket uppvakta trafikutskottet? För några veckor sedan
uppvaktades trafikutskottet av en grupp som företräder resande på sträckan
Sthlm-Göteborg om de dåliga förhållandena där.

Kristina Grönholm