[uppsalapendeln] Ang: SV: Ang: samma mail 10000 gånger

  • From: sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 May 2003 10:14:44 +0100

Jag har inte kollat det så noga. Jag jobbar mest i mailprogr Lotus Notes.
Vi får väl kolla upp det hela innan sommaren, annars blir det jobbigt för
oss alla när vi kommer tillbaka från sem.
Sonja

Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>@freelists.org den 2003-05-13 09:11:30

Sänd svar till uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx

Sänt av:    uppsalapendeln-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Till:  <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
Kopia:
Ärende:     [uppsalapendeln] SV: Ang: samma     mail 10000 gånger

Hmmm.
Jag brukar inte använda den funktionen ändå, men de flesta mailprogram kan
man ställa in semestersvaren lite noggrannare på. Alltså så att man inte
ger semestersvar just till pendlarlistan, eller åtminstone inte på mail som
kommer från dig själv.

(Annars får man väl skicka en fråga till freelists om detta. Det är
knappast första gången det händer)
/Gustav