[uppsalapendeln] Ang: SV: Ang: samma mail 10000 gånger

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 12 May 2003 09:55:56 +0200

Hej Älskedu!
Nej jag läste inte heller det mailet, man får ju vara glad att Jöns,
webmastern, upptäckte det så snabbt. Tänk om han hade varit bortrest!!!!
Hoppas du inte skällde så häftigt på medlemmen att vederbörande kommer att
ställa till förtret. Det är ett elände att vara chef, då månste man ta itu
med sådant oxå. Fast du har ju inget emot att vara litet giftig ibland
eftersom det ger dig möjlighet att sno till några bra formuleringar. Vad
hade hänt?
JÄD
Kerstin

                    "Sthig Jonasson"

                    <sthigjonasson@srfstockho        Till:
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
                    lm.a.se>                         Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] SV: Ang: samma mail 10000 gånger
                    uppsalapendeln-bounce@fre

                    elists.org

                    2003-05-12 09:31

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Hej älskevännen
Jag hade 186 majl med samma innehåll. Jag läste dem inte.
JÄD
Sthig
Tyckte trevligt i går och i morse.
JÄD
Började dagen med att skälla på en medlem som dummat sig (både mot
presonalen och delar av styrelsen) och som inte förstod det. Men nu är jag
glad igen.DS