[uppsalapendeln] Re: Ang: SMS

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jan 2003 10:22:27 +0100

det enda SMS jag har fått är ett som kom igår där de skrev nåt i stil med :

"eftersom banverkets tidrapporteringssystem är ur funktion kommer vi ej att skicka ut några tidsuppgifter om tågen".

*S U C K * varför kan dessa människor AL D R I G överraska annat än negativt?

/F

Kerstin.Ramden@xxxxxx wrote:

Ja, det var väl bara vad man kunde vänta sig. Om SJ inte lyckas informera
korrekt med andra metoder, vad är det då som får oss att tro att det skulle
gå bättre med SMS? Om det utdelas något optimistpris i det här landet, så
är det min bestämda uppfattning att vinnaren absolut måste sökas i våra
pendlarled.
Hälsningar
Kerstin