[uppsalapendeln] Re: Ang: S V: Re: Inf Xr möte med SJ: input önskas!

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Feb 2003 13:23:42 +0100

Fredrick skriver:
>jodå, jag jobbar heltid (ericsson), pluggar halvtid  (stockholms
>universitet) och renoverar en Volvo P1800 också. Samt har fästmö...
>
>/F

Att du arbetar på Ericson hade jag räknat ut (e-postadressen - men hur du
hinner med att "arbeta" det begriper jag inte, inte med denna lista,
nätverket, bilrenovering, studier - och fästmö!

Nå - vad jag menar är: du lägger ned en massa tid på nätverket och det är
vi nog ganska många som är tacksamma för.
När ska nätverket ha sitt nästa möte (eller står det på hemsidan)? Täte
försöka gå, kanske även locka med mig några andra...

Går nu hem för dagen, ska bli kul att se hur sent 13.40 tåget är idag!
/Eva Britt