[uppsalapendeln] Re: Ang: S V: Re: Inf Xr möte med SJ: input önsk as!

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 06 Feb 2003 13:30:38 +0100

Jag uppskattar också Fredrik s arbete! Vid mitt samtal med Christina Gordon
undrade hon hur vi som var med i nätverket hade tid att maila och läsa mail på
våra arbeten. Jag sade då att tid har jag egentligen inte, men att det här
"arbetet" med att engagera sig är så viktigt just nu för att försöka påverka SJ
(för att jag ska kunna fortsätta mitt arbete i Sollentuna) att det måste
proriteras. Min arbetsgivare och mina arbetskollegor förstår till fullo! Jag
arbetar igen tiden med att sitta lite längre på kvällen (utan betalning)!
mvh Eva Paalzow

>>> eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx 02/06/03 01:23pm >>>
Fredrick skriver:
>jodå, jag jobbar heltid (ericsson), pluggar halvtid  (stockholms
>universitet) och renoverar en Volvo P1800 också. Samt har fästmö...
>
>/F

Att du arbetar på Ericson hade jag räknat ut (e-postadressen - men hur du
hinner med att "arbeta" det begriper jag inte, inte med denna lista,
nätverket, bilrenovering, studier - och fästmö!

Nå - vad jag menar är: du lägger ned en massa tid på nätverket och det är
vi nog ganska många som är tacksamma för.
När ska nätverket ha sitt nästa möte (eller står det på hemsidan)? Täte
försöka gå, kanske även locka med mig några andra...

Går nu hem för dagen, ska bli kul att se hur sent 13.40 tåget är idag!
/Eva Britt