[uppsalapendeln] Ang: Re: Re: [Fwd: Information tillKonsumentverket Villkor för pendlare

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Nov 2002 22:54:15 +0100

Visst.
Kerstin

                                                                       =
                                                    =20
                    Fredrick Beste                                     =
                                                    =20
                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:   uppsalapen=
deln@xxxxxxxxxxxxx                                  =20
                    son.se>                          Kopia:  uppsalapen=
deln@xxxxxxxxxxxxxxx                                =20
                    S=E4nt av:                         =C4rende:      [=
uppsalapendeln] Re: [uppsalapendeln] Re: [Fwd:          =20
                    uppsalapendeln-bounce@fre        Information till K=
onsumentverket Villkor f=F6r  pendlare                =20
                    elists.org                                         =
                                                    =20
                                                                       =
                                                    =20
                                                                       =
                                                    =20
                                                    =20
                    S=E4nd svar till                                   =
                                                      =20
                    uppsalapendeln                                     =
                                                    =20
                                                                       =
                                                    =20
                                                                       =
                                                    =20

ok f=3DF6r mig!
Kan vi anse det brevet vara ett "officiellt" uttalande fr=3DE5n=3D20
Pendalrn=3DE4tverket Uppsala-Stockholm?

/F

EvaBritt Karlsson wrote:

>=3DC4r det OK om jag tar samma brev och skickar till trafikutskottet p=
=3DE5
>riksdagen? N=3DE5gon d=3DE4remot (framf=3DF6r allt en fr=3DE5ga till F=
redrik som=3D
 skrivit
>det). Det g=3DE4ller att arbeta p=3DE5 m=3DE5nga plan, kallas visst lo=
bbyverks=3D
amhet=3D20
>:-)
>
>Jag arbetar p=3DE5 V=3DE4nsterpartiets kansli och har allts=3DE5 goda =
kontakte=3D
r p=3DE5
>riksdagen, och i Trafikutskottet sitter f=3DF6r (v)=3D20
>
>Karin Svensson Smith
>Ledamot i trafikutskottet
>Suppleant i milj=3DF6- och jordbruksutskottet
>E-post: karin.svensson.smith@xxxxxxxxxxxx
>Tel: 08-786 40 28, 070-343 95 15
>
>Har nedan listat alla som sitter i Trafikutskottet, ifall n=3DE5gon vi=
ll
>skriva till dem.
>
>E-postadresserna skriver man f=3DF6rnamn.efternamn@ riksdagen.se allt =
med
>gemener (sm=3DE5 bokst=3DE4ver) utan prickar och ringar p=3DE5 =3DE5 =3D=
E4 och =3DF6=3D
=3D2E..

>Postadress:
> [...]

Vid eventuella fr=E5gor, kontakta