[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: 'Nya avgångar'

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jan 2003 08:39:36 +0100

Hej Fredrik,
jag tog 20 kopior (behövs många, många fler!) på flygbladet "Är du också trött
på krånglande tåg?" och delade ut på perrongen i Märsta när jag åkte hem igår
em. Alla tog tacksamt emot infon - bara 1 person kände till nätverket. Jag
pratade bl.a. med en lärare som arbetade i Upplands Väsby som berättade att de
har någon form av veckomöte förlagd em/kvällstid,  men som inte längre kan vara
med på dem. Han har inte lust att vänta på 23.00 tåget i Märsta!
Jag ska ta fler kopior och dela ut!
mvh Eva Paalzow

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 01/22/03 06:37pm >>>
utmärkt förslag tycker jag!!!!

ska vi fortsätta att träffa gordon? jag blir alltmer uppgiven på det
också. Har det lett till något bättre eller sitter jag bara där som
moraliskt alibi så att hon glatt kan rapportera till sina chefer att "vi
för en aktiv dialog med våra kunder"... ?

/F