[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: 'Nya avgångar'

  • From: Irma Ridbäck <irma.018129984@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Jan 2003 23:05:43 +0100

Frederick,
Efter dina referat av mötena med Gordon blir man tveksam. Är det hela
seriöst? Dialog eller inte? Någon blixt(rande) sådan verkar det ju inte
vara. Den ger mig känslan av "arbetsgivares information före beslut" eller
liknande ("vi får väl lyssna på dom"), precis som du själv antyder.
Men vad händer om det i stället är två-tre-fyra som träffar Gordon en gång
per månad under t ex ett kvartal och man kräver tydligare besked??
Irma Ridbäck