[uppsalapendeln] Ang: Re: [Fwd: tillLandshö v dingen!]

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Jan 2003 10:53:20 +0100

Debattartiklar är alltid bra. Jag tror t o m att man kunde få DN Debatt att
ge oss utrymme.
Hälsningar
Kerstin

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: [Fwd: till
                    uppsalapendeln-bounce@fre        Landshö v  dingen!]

                    elists.org

                    2003-01-16 10:37

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

är det kanske dags att skriva en artikel till UNTs debattsida igen? Vad
tycker ni i nätverket?

/F