[uppsalapendeln] Ang: Re: [Fwd: Till Riksdagens trafikutskott - Om SJ/Uppsalapendeln.]

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 3 Dec 2002 10:15:24 +0100

Skrivelse även till styrelsen låter som en bra idé.
Kerstin

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: [Fwd: Till
                    uppsalapendeln-bounce@fre        Riksdagens trafikutskott -
Om
                    elists.org                       SJ/Uppsalapendeln.]

                    2002-12-03 09:37

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

vad säger Pendlarnätverket - ska vi ställa en skrivelse även till SJ ABs
styrelse? I princip samma text som förut, men
med tilläggen att både ordf. och VD pampigt utlovade bättre service och
punktlighet när de tillträdde?

Dessutom vore det ju intressant att delges deras bild av SJ/Uppsalapendeln
- hur mycket av missnöjet har rapporterats internt och kommit till
styrelsens kännedom? D V S hur mycket "krismedvetande" har man egentligen
på den nivån? Min teori är att de där "93 procenten" som är SJs officiella
statistik är det enda de känner till.

/F