[uppsalapendeln] Ang: Re: [Fwd: Re: Till Riksdagens trafikutskott - Om SJ/Uppsalapendeln.]

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Dec 2002 16:30:17 +0100

Nog borde hon kunna förstå att Fredrik är vår talesman och att det är några
tusen personer som står bakom honom. Tror inte vi har något att vinna på
att irritera henne med mailkannonad.

                    "Dmitrij Sharapov"

                    <dmitrij_sharapov@hotmail        Till:
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
                    .com>                            Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: [Fwd: Re:
                    uppsalapendeln-bounce@fre        Till Riksdagens
trafikutskott - Om
                    elists.org                       SJ/Uppsalapendeln.]

                    2002-12-13 15:35

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Vi borde kanske skicka samma mail till henne allihopa?
annars kan det uppfattas att det är bara Fredrik som besvärar henne?
Dmitrij