[uppsalapendeln] Ang: Re: Få förseningar?

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Feb 2003 09:41:24 +0100

20.40 i går kväll avgick 21.25/21.30. Jag hade tänkt åka med 21.40, men när
jag kom till centralen ungefär 21.20 var det senareannonserat till 21.50,
vet inte hur dags det kom iväg, eftersom jag då hann med 20.40 . . . Och i
morse var 6.45 tio minuter sent in till Stockholm.
Häls/K

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Få förseningar?
                    uppsalapendeln-bounce@fre

                    elists.org

                    2003-02-04 22:58

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

  ajajaj Jöns, du skulle inte ha frågat, för du bröt nån kosmisk balans
eller nåt, för plötsligt satte eländet igång igen!! ;-)

Så här såg det ut tisdag kväll den 4:e februari:

Fr. Sthlm mot Uppsala:
=================
19.25: avgick 20.45 (lokskada)

20.40: försenat till minst 21.05 (lokskada)

Fr. Uppsala (avläst på montior i Stholm C):
ankommande 20.20 försenat til 20.25

ankommande 21.20 (dvs fr Ua 20.40): inställt

Nu är de igång igen, på sedvanligt vis! Reklamera och dela ut flygblad !!!
Inte ens de få futtiga tåg som ändock avgår på kvällarna kan de få att
gå i tid!!! Uruselt!!

/F

uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx skriver: