[uppsalapendeln] Ang: Re: Enkäten i morse. ..

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 10:59:53 +0100

Inte bara du undrar över det. Eftersom jag själv är socialdemokrat har jag
tagit upp det i e-post till partidistriktet två gånger men inte ens fått
svar. Så nog är jag bekymrad.
Hälsningar
Kerstin

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Enkäten i
                    uppsalapendeln-bounce@fre        morse.  ..

                    elists.org

                    2003-01-29 10:28

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

en sak som jag tycker är konstig när det gäller politiker och tågstrulet
- varför är (s) så tysta i frågan?  Vi har inte hört från en enda
(s)-riksdagsledamot fårn C-län
 - inte heller Birgitta Dahl (visserligen avgången nu) , Tomas Östros,
Lena Sommestad (bägge bor väl i Uppsala och pendlar till Stockholm ?)
 har sagt eller gjort något.

Är de nöjda med tingens ordning som de är, eller hur skall man tolka
det? Eller finns det nån sorts logik i att om man är FÖR offentliga
monopol så måste man också gilla allt de gör, oavsett
om det är bedrövligt eller inte?

/F