[uppsalapendeln] Ang: Re: Enkäten i morse. ..

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 10:49:54 +0100

Även om SJ normalt inte är så noga med städningen,så kan du nog räkna med
att den mappen snabbt sorterades i soporna!
Hälsningar
Kerstin

                    "EvaBritt Karlsson"

                    <eva.britt.karlsson@vansterp        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    artiet.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                            Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Enkäten i
                    uppsalapendeln-bounce@freeli        morse. ..

                    sts.org

                    2003-01-29 10:23

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

De stod även i Uppsala när jag kom dit, d v s 7.45....

Apropå enkäter och flygblad - jag skulle dela igår, men har p g a annat
som hänt  haft alldeles för mycket att göra (angående Gudrun Schyman  - ni
som inte vet -jag arbetar på v:s partikansli) . Tryckte upp ett par hundra
ex att dela idag på morgonen. Igår när jag for hem så GLÖMDE jag dem på
tåget (i en mapp). Ingen har lämnat in min mapp vare sig här eller i
Uppsala, så nu får jag kopiera nya och ska ställa mig imorgon 7.45 till ca
8.05....

/Eva Britt