[uppsalapendeln] Ang: Re: Automatstopp

  • From: "Gunilla Stenman Jacobson" <Gunilla.Stenman.Jacobson@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 7 Jan 2003 12:19:57 +0100

Hej Alla!

Jag är så pessimistisk (eller realistisk )att jag stannade hemma idag! Vis
av erfarenheten från förra året i kylan. Det här är inte kul!!!

Jag blev också arg när jag såg att folk fått betala mer när
biljettautomaterna inte fungerade. Kan man vägra måntro?

Håll er varma. Jag väntar till i morgon.
Gunilla