[uppsalapendeln] Ang: Re: Arlanda

  • From: ap@xxxxxxxxxxxxxxx
  • To: dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 24 Feb 2004 14:03:51 +0100

Que?
Nu har jag inte hängt med på listan på ett tag så jag kanske har missat
nåt. Men vadå? Jag åker med jämna mellanrum på mitt månadskort från
Arlanda till Uppsala. Det ska fungera utan problem enligt Kundtjänst i
Uppsala och ingen konduktör har protesterat hittills. Är det nya regler?
Förklara om jag har missuppfattat allt, tack.

/Agneta

Sänt av:        uppsalapendeln-bounce@xxxxxxxxxxxxx
Till:   uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Kopia:
Ärende: [uppsalapendeln] Re: Arlanda

From: kundinfo@xxxxx

To: "dmitrij_sharapov@XXXXXXX.

Subject: Arlanda >Date: Tue, 24 Feb 2004 07:36:02 +0100 >

Jag beklagar om svaret har dröjt Dmitrij!

 Du ställde frågan i tidigare ärendenummer: 138824.

 Jag har inte glömt detta. Om man har ett månadskort Stockholm - Uppsala
så kan man inte stiga av eller på i Arlanda.

Gällande prissättningen och hur den fungerar så har jag ställt frågan
vidare inom SJ för att kunna ge dig ett svar på det. Jag återkommer när vi
vet mer.

Habbo Hotel: Ha en virtuell fest Checka in idag!