[uppsalapendeln] Ang: Re: Ang: SV: Re: Inför möte med SJ: input önsk as!

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 08:58:10 +0100

Javisst, arbetsdagen försenas, men väckarklockan ringer lika tidigt som
vanligt eftersom man ju inte vet när man går till sängs att tågen kommer
att strula även nästa dag. Man misstänker det, men det räcker inte för att
ta sovmorgon.
Hälsningar
Kerstin

                    Pamela Davidsson

                    <pamela@xxxxxxxxxxx>             Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    Sänt av:                         Kopia:

                    uppsalapendeln-bounce@fre        Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang: SV: Re: Inf ör möte med SJ:
                    elists.org                       input önsk as!

                    2003-02-06 07:49

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Tyvärr Kerstin,
nästa arbetsdag blev senare för att tågen inte går ......
(6.45, 6.53 m fl inställda pga nerriven kontaktledning)

/Pamela

Citerar Kerstin.Ramden@xxxxxx: