[uppsalapendeln] Ang: Re: Ang: SV: Re: Inför möte med SJ: input önsk as!

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 08:55:08 +0100

                    Pamela Davidsson

                    <pamela@xxxxxxxxxxx>             Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    Sänt av:                         Kopia:

                    uppsalapendeln-bounce@fre        Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang: SV: Re: Inf ör möte med SJ:
                    elists.org                       input önsk as!

                    2003-02-06 07:49

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Tyvärr Kerstin,
nästa arbetsdag blev senare för att tågen inte går ......
(6.45, 6.53 m fl inställda pga nerriven kontaktledning)

/Pamela

Citerar Kerstin.Ramden@xxxxxx: