[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: Ang: Re: SV: Re: [Fwd: Till Riksdagenstrafikutskott - Om SJ/Uppsalapendeln.]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Dec 2002 08:49:08 +0100

jag är med, vi kan kontakta varandra off-list för att göra upp detaljerna, så slipper alla andra listmedlemmar läsa om "detaljplanering".

Vi kanske också ska utnyttja våra kontakter i riksdagshuset, Cecilia Wikström, Erik Ullenhag, Per Bill, m fl mfl?

Fredrick.Beste@xxxxxxx

Kerstin.Ramden@xxxxxx wrote:

En grupp på fyra verkar vara lagom och jag ställer som sagt gärna upp.
Fredrick, Jöns och Ulrika - hör av er om ni är med på förslaget, så kanske
vi kan hitta någon tid att mötas "på riktigt". Jag tror det är lättare att
planera om vi inte bara är hänvisade till e-post.
Hälsningar
Kerstin

Irma Ridbäck <irma.018129984@xxxxxxxxx Till: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx> > Kopia: Sänt av: Ärende: [uppsalapendeln] Re: Ang: Re: uppsalapendeln-bounce@fre SV: Re: [Fwd: Till Riksdagens elists.org trafikutskott - Om SJ/Uppsalapendeln.] 2002-12-17 20:41 Sänd svar till uppsalapendeln

Uppvaktning: Mycket bra idé. Jag föreslår Fredrick Beste, Kerstin Ramden, Jöns Weimarck och Ulrika Eriksson som uppvaktare. Det är bra om det är en grupp och att det är lite spridning på pendlarnas yrken. Fpörslaget baseras på intryck från listan. Irma Ridbäck

Från: Kerstin.Ramden@xxxxxx
Svara till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Datum: Tue, 17 Dec 2002 09:19:25 +0100
Till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Ämne: [uppsalapendeln] Ang: Re: SV: Re: [Fwd: Till Riksdagens

trafikutskott -

Om SJ/Uppsalapendeln.]

Även om tiden är knapp, men visst skulle jag kunna hjälpa till. Vi kan ju inte räkna med att Fredrick ska dra hela lasset åt oss. Jag ser gärna att vi är ett par stycken som hjälps åt att rigga uppvaktningen. Den bör, som jag ser det, ske så snart som möjligt efter att riksdagen återupptagit arbetet efter helgerna. Hälsningar Kerstin

Fredrick Beste
<Fredrick.Beste@xxxxxxxxx Till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
son.se> Kopia:
Sänt av: Ärende: [uppsalapendeln] Re: SV:

Re:

uppsalapendeln-bounce@fre        [Fwd: Till Riksdagens trafikutskott - Om
elists.org                       SJ/Uppsalapendeln.]

visst kan nätverket göra det. Men vem vill hålla i det, försöka boka in oss o s v ?

Kristina Grönholm wrote:

Kan inte nätverket uppvakta trafikutskottet? För några veckor sedan

uppvaktades trafikutskottet av en grupp som företräder resande på

sträckan

Sthlm-Göteborg om de dåliga förhållandena där.

Kristina Grönholm