[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: Ang: Re: Mötesanteckninga r -- kommentar

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Dec 2002 13:36:33 +0100

exakt vad jag sade också, det är nämligen TVÅ olika dörrproblem:

*dörrar vars automatik-spärrar av olika anledningar ej öppnas när tåg står still - handtagen går att rubba med dörrarna öppnas inte ändå

*dörrar som är manuellt låsta med en specialnyckel - handtagen går ej att rubba

/F

Kerstin.Ramden@xxxxxx wrote:

Nejdå, inte alls. Jag har aldrig lyckats öppna en dörr utifrån om det inte
gått inifrån.