[uppsalapendeln] Ang: Re: Ang: Re: Ang: [Fwd: Re: inslag om pendeln?]

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 14:09:01 +0100

Ingen dum idé. Själv dricker jag inte så gärna pilsner men det serveras ju
även vin i lokalen i fråga, så det ska nog lösa sig. Frågan är om vi ska
tillverka knappar, så vi känner igen varandra? Eller kanske boka en
pendlarhörna i puben . . .

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: Ang:
                    uppsalapendeln-bounce@fre        [Fwd: Re: inslag om
pendeln?]
                    elists.org

                    2003-01-29 14:00

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Vi kanske borde uppmana alla uppsalabor som går och väntar på centralen
att träffas i t ex puben? Så kan man dricka öl eller nåt i väntan...

Kerstin.Ramden@xxxxxx wrote:

>Visst, det är klart att du har rätt. Men som jag tror att jag skrev redan
>morse - hon blåljög rätt in i kameran utan att blinka. Och i kväll räknar
>jag med att gå och skrota på centralen igen mellan 22.50 och 23.40. Himla
>kul!
>Kerstin
>

>                    Fredrick Beste
>                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
>                    son.se>                          Kopia:
>                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang: [Fwd: