[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: Ang: [Fwd: Nättjänster påpendeln Uppsala - Stockholm]

  • From: David Lundberg <davidl@xxxxxxxxxxxx>
  • To: Kerstin Ramdén <Kerstin.Ramden@xxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 15:15:23 +0100 (CET)

> Jo, det är ju sant, men jag som är misstänksam till min natur, tror att SJ
> ligger bakom projektet och sannolikt finansierar det.

Det är Uppsala universitet i samarbete Länstyrelsen i Uppsala som står för
finansieringen av studien.

mvh

// David //

David Lundberg            Phone: Home(Uppsala)   +46-18-460356
Mail: davidl@xxxxxxxxxxxx        Home(Gävle)     +46-26-146743
Http: www.update.uu.se/~davidl   Cellular       +46-70-3531696
ICQ:  13440550                   IT-Dept. @ UU  +46-18-4716231