[uppsalapendeln] Ang: Re: Ang: Förslag till ins ändare

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Jan 2003 09:50:54 +0100

Hej igen!
När det är ju typiskt att inte färgen följde med när jag skickade iväg
mailet. Jag provar att markera med fetstil i stället, så får vi se om det
funkar. Och debattartikel är mycket bättre än insändare.
Hälsningar
Kerstin

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang:
                    uppsalapendeln-bounce@fre        Förslag till ins ändare

                    elists.org

                    2003-01-21 09:44

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

ja, jag menade snarare debattartikel eftersom insändare brukar få vara
max 300 ord. Kan tyvärr inte se några blåmarkerade ändringar!

/F